03

ponedjeljak

rujan

2012

BIOBAZA Feet - 3u1 balzam za njegu stopala i peta

Iako je stopalima potrebna svakodnevna njega, bez obzira na vrijeme i godišnja doba, smatram kako je baš ljeti potrebno obratiti posebnu pozornost na njihovu njegu. Ljeti se noge pojačano znoje, nerijetko hodamo bosi po pijesku, šljunku ili kamenju, namačemo noge satima u morskoj vodi tijekom kupanja (ako se kupate dugo kao ja!) i sve to ostavlja traga na stopalima koja bi nas trebala nositi čitav život. Zašto im onda ne ugoditi?

Pošto sam jedna od onih koje stopala muče, uvijek sam u potrazi za dobrom kremom koja će njegovati moja stopala, omekšati kožu, spriječiti nastanak neugodnih mirisa itd., a uz to da ne bude masna i da se brzo upija. Danas ću vam predstaviti kremu za stopala koja je ovo ljeto postala moj apsolutni favorit i koju najčešće koristim: Biobaza Feet.



Evo što piše na pakiranju:
- sadrži antiseptičke i antigljivične sastojke
- njeguje i omekšava grubu kožu stopala i peta
- regulira prekomjerno znojenje te pojavu neugodnog mirisa


Namjena:
Balzam s antiseptičkim i antifungalnim sastojcima sprečava pojavu neugodnog mirisa, gljivica i svrbeži među nožnim prstima te hrani suhu kožu stopala i peta i čini je mekanom, elastičnom i glatkom. Smanjuje znojenje i daje dugotrajan osjećaj suhoće. Ekstrakt lista masline i eterično ulje čajevca dokazano djeluju protugljivično (antiseptički) i umiruju kožu. Talk i magnezijev stearat osiguravaju suhoću kože stopala i sprečavaju razvoj neugodnog mirisa.

Zbog hranjivog djelovanja, maslinovo ulje i shea maslac omekšavaju kožu stopala a nokti postaju čvršći i sjajniji. Maslinovo ulje pospješuje regeneraciju kože, djeluje umirujuće i osvježavajuće. Metvica i kamfor pospješuju prokrvljenost kože, iznimno je osvježavaju, dok mentol daje osjećaj hlađenja.

Uporaba:
Nakon pranja ili kupke, dobro osušiti noge i utrljati balzam u tankom sloju u kožu stopala, peta i između prstiju. Masirati dok se potpuno ne upije. Kod izrazitijeg znojenja korisititi balzam i ujutro i navečer. Redovitom uporabom balzama vašim stopalima pružate njegu i zdravlje.


MOJE ISKUSTVO

Izrazito sam zadovoljna ovim proizvodom i koristim ga čitavo ljeto, a već sam kupila i novo pakiranje. Isprobala ga je i moja mama koja je jednako zadovoljna njime i svakodnevno ga koristi. Doista se primijeti razlika kada ga počnete koristiti.

Miris. Balzam ima intenzivan miris mentola, pa ponekad imam osjećaj da mi usput malo i pročisti dišne puteve. Ne zadržava se dugo, tek dok nanosite balzam i dok se upije, ali je svakako zanimljiv, osvježavajuć i nimalo neugodan.

Tekstura. Ovdje se ne radi o klasičnoj kremi, već o balzamu, tako da se radi o rijetkoj i vodenastoj teksturi koja se brzo apsorbira u kožu. Ipak, ne djeluje masnjikavo na koži i noga vam se neće sklizati ako odmah nakon nanošenja obujete cipele (kao što zna biti kod masnih krema).

Osjećaj. Ovaj balzam mi je vrlo ugodan za korištenje. Zbog mirisa imam osjećaj svježine, lako se nanosi i brzo se upija u kožu. Koža doista bude glatka i djeluje njegovano. Kad ga koristim redovito, doista imam osjećaj da pomaže u regulaciji znojenja što je za mene veliki plus. I nema neugodnih mirisa. Ono što je meni najbitnije je brza i jednostavna primjena, bez potrebe da čekam da se krema dugo upije jer to je ono što me najviše odbija kod korištenja kremi i balzama - kad moram sjediti i čekati da se upije jer inače klizim kao po ledu ili moram staviti čarape da ne obrišem sve u posteljinu.

Pakiranje. Dolazi u tubi od 100 ml, čep se jednostavno otvara i zatvara. Još jedna od super stvari je da svako pakiranje ima zaštitnu foliju koju treba skinuti prije uporabe, pa možete biti sigurni da nitko nije isprobavao balzam u trgovini.

Cijena: oko 20 kuna (znam da se može kupiti u DM-u i Kozmu, za ostalo nisam sigurna).

Bonus: Radi se o hrvatskom proizvodu. Balzam je 98% prirodnog porijetla, ne sadrži parabene, dodatne sintetičke mirise i bojila.

ZAKLJUČAK

Ako imate problematična stopala, a ponekad ste lijeni mazati se kremama koje često znaju biti masne i dugo se upijaju, ovo je savršeno rješenje. Osim što njegujete kožu, odmah rješavate problem znojenja i neugodnog mirisa, te se osiguravate od gljivica. Balzam je osvježavakućeg mirisa i jednostavno se koristi, tako da se ne može dogoditi da vam se ne da staviti ga, a i cijena je pristupačna (100 ml traje dosta dugo). Svakako je plus što ne sadrži parabene, dodatne sintetičke mirise i bojila!

<< Arhiva >>