23

ponedjeljak

travanj

2012

GARNIER BODY Intensive 7 days Rich Nourishing Cream

Osobno nisam ljubitelj losiona za tijelo i ne koristim ih nakon svakog tuširanja (ne zato jer ih ne volim, već jer sam lijena koristiti ih). Ipak, s vremena na vrijeme se počastim cjelokupnim tretmanom. Ovog puta želim s vama podijeliti jednu mazalicu koja me ugodno iznenadila i koju koristim gotovo nakon svakog tuširanja jer pruža nevjerojatno ugodan osjećaj protiv kojeg lijenost nema šanse.

Radi se o Garnier Body Intensive 7 days Rich Nourishing Cream proizvodu sa L-Bifidusom.




1. Kome je namijenjena ova krema?
Svima sa suhom kožom, te osobama čija je koža hrapava i gruba.

2. Kako djeluje?
Krema sadrži L-Bifidus i ulje manga koji koži pružaju toliko intenzivnu hidrataciju da ju možete osjetiti i do 7 dana od posljednjeg korištenja.
L-Bifidus pomaže optimizirati prirodni sustav za hidrataciju kože i pojačava prirodnu zaštitnu barijeru, čime stvara protuisparavajući učinak kako bi se hidratacija zadržala duže.
Mangovo ulje bogato je esencijalnim nutrijentima, te je poznato da njeguje i omekšava suhu i grubu kožu.


3. Što obećava?
Koža je trenutačno njegovana, nježna i glatka na dodir, te optimalno hidratizirana za 48 sati. Nakon tjedan dana korištenja, kvaliteta kože je promijenjena: suhoća za -29% i gruboća za -27%. Krema nije masna ni ljepljiva, brzo se apsorbira.

MOJE ISKUSTVO

Ovu kremu sam kupila zbog zanimljivog oblog pakiranja i obećanja o intenzivnoj sedmodnevnoj hidrataciji.

Miris. Krema ima ugodan voćni miris. Iako je intenzivan pri nanošenju, ne zadržava se dugo na koži.

Tekstura. Kremasta, vrlo maziva. Lako se razmazuje, dovoljna je i mala količina. Doista se brzo upija i nije masna.

Osjećaj. Prekrasan! Hidratacija kao da se osjeti, koža je dugo vremena glatka i mekana na dodir (takav osjećaj nisam doživjela ni sa jednim losionom za tijelo koji sam dosad isprobala, a bilo ih je dosta). Koži daje diskretan, zdravi sjaj. Odlična je nakon depilacije. Čak se i mom dečku sviđa rezultat koji daje. Iako nemam nešto hrapave ili grube kože, otkad koristim ovaj losion sam primijetila da su mi laktovi nježni i mekani.
Ono što me čudi jest da mi se nije pokazala posebnom kao krema za ruke, ali kao krema za tijelo je nadmašila većinu proizvoda koje sam dosad isprobala.

Pakiranje. Krema dolazi u oblom platičnom pakiranju od 300 ml. Osobno mi je dizajn pakiranja zgodan i zanimljiv, drugačiji od drugih krema. Pakiranje mi traje dugo jer je potrebna malena količina s obzirom da se odlično razmazuje - rekla bih da mi traje duže od klasičnih losiona za tijelo.

Cijena: oko 30 kn.

ZAKLJUČAK
Iako ne volim losione za tijelo, ova krema mi se jako sviđa. Ostavlja prekrasan osjećaj i često je koristim upravo zbog toga. Preporučila bih je svima, a osobito osobama sa suhom kožom. Pakiranje traje dugo i mislim da vrijedi svake kune. Planiram kupiti ponovno, a voljela bih isprobati i njihov losion iz ove linije kako bih mogla usporediti.

<< Arhiva >>