06

utorak

ožujak

2012

AFRODITA Badem uljni gel za tuširanje

Ako još niste čuli za ovaj gel za tuširanje, zapitajte se gdje ste se kretali ove zime. Pokušat ću vam približiti po čemu je ovaj gel za tuširanje toliko poseban da biste uopće trebali znati za njega.

Image and video hosting by TinyPic



Evo što kaže ambalaža: Jedinstveni Badem uljni gel za tuširanje svestranom snagom bademovih proteina i biljnih ulja koži daje svježinu, baršunastu mekoću i svilenkastu glatkoću. Zahvaljujući odličnoj zaštiti od isušivanja te produljenom učinku vlaženja i hranjenja, posebno je primjeren za suhu i dehidriranu kožu. Budući da ne isušuje kožu, može se upotrebljavati i više puta dnevno. Vaša koža bit će mladenački svježa, podatna i mirišljava još dugo nakon tuširanja. Bademovi proteini 0,1%; uljni kompleks 3%

A sada, razlozi zašto ga ja volim i zašto biste ga možda i vi zavoljeli:

1. Nakon tuširanja, koža je mekana i glatka.

Iako se zove uljni, uz ovaj gel za tuširanje se nisam nikad osjećala masno. Ali sam zato primijetila značajnu razliku na koži nakon tuširanja - bila je glatka i mekana, čak i na dijelovima koji bi ponekad bili suhi. Nisam osjećala potrebu za nanošenjem losiona, pa je ovaj gel odličan izbor za sve one koji su prelijeni ili ne vole koristiti losione za tijelo nakon tuširanja.

2. Prekrasno miriše.

Ovaj gel ima vrlo ugodan i lagan miris koji se može lagano osjetiti na koži još neko vrijeme nakon tuširanja. Imajte na umu da mi baš i ne ide opisivanje mirisa, ali ovaj bih opisala kao pomalo medeno-cvjetni miris.

3. Ekonomičnost.

Gel za tuširanje dolazi u plastičnoj ambalaži od 400 ml, a cijena mu je između 20 i 25 kuna. Može ga koristiti cijela obitelj, ali ako ga zavolite poput mene, postati će samo vaš mali luksuz u kupaonici.

4. Lijepo se pjeni i ugodan je na koži.

Kao što sam rekla, vrlo je ugodan za korištenje. Možete ga koristiti kao pomoć pri depilaciji, umjesto pjene/gela za depiliranje - sjajno radi i taj posao.

5. Zato jer koristim već drugu bočicu zaredom.

Ako vam prva četiri razloga nisu bila dovoljna, još ću vam samo reći da ga koristim cijele zime bez prestanka - toliko mi se sviđa. Obično se brzo zasitim gelova za tuširanje (i njihova mirisa) i imam potrebu za promjenom. Sa ovim gelom za tuširanje to se nije dogodilo - koristim već drugu bočicu zaredom i još mi nije dosta. Rijetko se kad zadržavam na nekom gelu za tuširanje, što mi govori da je ovaj doista po nečemu poseban. Barem meni.


Zaključno,
ovo je trenutno moj najdraži gel za tuširanje. Koristim ga cijelu zimu jer mi prekrasno miriše, ostavlja ugodan osjećaj na koži i dozvoljava mi luksuz da preskočim losion za tijelo, a ipak imam mekanu, nježnu i glatku kožu nakon tuširanja. Također, pristupačan je po cijeni. Preporučam svima, a posebno onima koji imaju problema sa suhom kožom, a ne vole se trackati losionima za tijelo.

<< Arhiva >>