25

nedjelja

rujan

2011

Aromatica: Šampon za rast i jačanje kose

Aromatica šampon za rast i jačanje kose sadrži tinkture koprive i ružmarina. Upravo ovi ekstrakti koprive i ružmarina pokazuju antiseptičko djelovanje, pomažu u uravnotežavanju rada lojnih žlijezda te pojačavaju prokrvljenost kože glave. Ovi učinci potiču obnovu stanica i veći dotok hranjivih tvari u korijen dlake, što jača korijen i potiče rast kose.

Upotreba: 5 do 10 ml šampona utrljati na mokro vlasište uz blago masiranje, zatim isprati

Pakiranje:

PET ambalaža od 260 ml

Image and video hosting by TinyPic



staklena bočica od 250 ml



U obje bočice se zapravo nalazi ista količina šampona. U odabiru ambalaže jedina je stvar vaša osobna preferencija - želite li plastičnu ili staklenu bočicu. Osobno sam odabrala plastičnu jer sam nespretna, a i pod tušem zna postati klizavo, pa nisam htjela riskirati da staklena bočica završi na podu.

Šampon koji bih preporučila svakome. Trenutno ga koristimo moja mama i ja, svaka ima svoju bočicu, i obje smo vrlo zadovoljne. Ja imam gustu i dugu kosu, s time da me ovo ljeto počelo živcirati ispadanje kose koje je bilo posvuda. Odlučila sam tome stati na kraj i moram priznati da mi se doista čini da mi ispada manje kose. Osim toga, šampon je blag prema mojoj boji - ne ispire jako boju sa bojane kose.

Moja mama ima tanku, rijetku i kratku kosu koja je sklona mašćenju. Dosad je kosu morala prati svaki dan i nakon pranja je imala problema sa stiliziranjem kose - kosa je bila bez volumena, nije stajala na mjestu ni uz pomoć pjene i lakova, frizura bi ubrzo jednostavno splasnula. Otkad koristi ovaj šampon, bez pranja može izdržati do 3 dana. Također je primijetila da lakše oblikuje frizuru, kosa više nije beživotna i opuštena, već stoji onako kako ju namjesti. Ona je jednostavno oduševljena šamponom.

Šampon dobro opere vlasište i kosu. Ipak, pri prvom pranju se šampon ne pjeni puno, ali zato se u drugom i mala količina šampona dobro zapjeni. Kako bih uštedjela šampon, s obzirom da njegova cijena baš i nije toliko niska i da ja kosu kod pranja šamponiram dvaput, prvo pranje napravim sa običnim šamponom. Za mene je to Herbal Essences (plavi). Ovako mi nije žao potrošiti malo više šampona. Zatim dodam manju količinu Aromatica šampona u drugom pranju. Kosa se lijepo zapjeni, lagano izmasiram vlasište šamponom i isperem.

Ovaj šampon možete kupiti u specijaliziranim Aromatica prodavaonicama ili naručiti putem interneta. Adrese Aromatica prodavaonica pogledajte ovdje:
Aromatica prodavaonice

Cijena šampona (stakleno pakiranje ili PET): 51 kn

Jeste li možda isprobali ovaj šampon? Koje je vaše mišljenje o njemu? Koji je vaš najdraži Aromatica proizvod?

<< Arhiva >>