13

utorak

rujan

2011

Garnier Skin Naturals - Rose ectract mlijeko za čišćenje lica

Garnier Skin Naturals hidratantno mlijeko za lice i područje oko očiju za suhu i osjetljivu kožu čisti i umiruje. Savršeno uklanja čak i dugotrajnu šminku s lica i područja oko očiju. Dermatološki testirano. Dolazi u plastičnoj ambalaži od 200 ml.

Image and video hosting by TinyPic


Ono što moram priznati ovom mlijeku za čišćenje je da doista vrlo lako skida šminku - bilo kakvu. Čak je i skidanje maskare vrlo jednostavno, brzo i nije potrebno trljanje. Miris je blag, a proizvod je nježan i ugodan za kožu. Tekstura je dosta gusta, što me dovodi do njegove najveće mane: ako niste pažljivi, proizvod će ući u oči. A kada uđe, oči peku!
Dolazi u količini od 200 ml, što je više od proizvoda za skidanje šminke koje sam dosad koristila (proizvodi za skidanje šminke većinom po 100 ili 150 ml).

Iako sam prilično zadovoljna kako proizvod dobro čisti šminku i zbog toga mi je prilično žao otpisati ga, nisam sigurna da ću ga ikad ponovno kupiti. S obzirom da mi najviše treba upravo nešto za skidanje šminke na očima, jako mi je bitno da ukoliko proizvod i uđe u oči, da ih ne iritira i da oči ne peku, što s ovim proizvodom nije slučaj.

Ipak, ukoliko trebate blago sredstvo za skidanje šminke, koje ne isušuje kožu, odlično skida šminku, a da ga pritom ne koristite za skidanje šminke na očima, svakako probajte ovaj proizvod.

Ovo pakiranje sam dobila na poklon, pa nisam sigurna koja mu je cijena (mislim da je oko 30-ak kuna).



<< Arhiva >>