24

srijeda

kolovoz

2011

Ljetni miris: She is fun!

Parfem je sredstvo kojim možemo popraviti raspoloženje, zavesti, prisjetiti se prošlosti... Opojni miris može pobuditi maštu, smiriti nas, utješiti... Poput magije, samo treba pronaći prave sastojke za svaki nos. Moj nos je poprilično izbirljiv, mirise dijeli na one dnevne i noćne, zimske i ljetne. Ovog ljeta jako mi se svidio jedan voćno-cvjetni miris - lagan i svjež: She is fun!



U gornjim notama nalazi se naranča, grejpfrut, dinja, cvijet jabuke, breskva i marelica. U srcu parfema prisutne su frezija i ružičasti božur, dok se u bazi nalaze sandalovina i mošus.

Moja prva nosna asocijacija na ovaj parfem bila je kruška. Iako nije navedena u sastavu, miris me prvo podsjetio na krušku. Moj nos može detektirati citrusnu notu, lagan miris breskve i marelice, te lagani cvjetni miris. Parfem me privukao upravo u ljetne dane, iako ga imam duže vrijeme, jer je lagan i dugo se zadržava na koži.

She is fun! sam dobila kao poklon za rođendan. Parfem je smešten u limenu kutijicu, a s njim je stigao i maleni privjesak za mobitel u obliku japanke. Toliko mi se svidio da ga sad držim obješenog u kupaoni, na vidljivom mjestu gdje mi služi kao slatki mali ukras koji donosi kupaoni živost i toplinu doma. Kad ga god vidim sjetim se prijateljice koja mi je darovala ovaj parfemčić.

Image and video hosting by TinyPic


She ima još nekolko vrsta parfema: She is... fun; ...sweet; ...love; ...happy; ; ...sexy; ...cool; ...crazy. Neke od njih sam pomirisala kad sam bila u DM-u i također su mi se svidjeli. Sigurna sam da bi svatko mogao nešto za sebe u ovoj raznolikoj ponudi.



Također, mislim da je ovaj parfemčić sjajan poklon prijateljici - bili da ga odabirete prema imenu koje joj najbolje stoji, prema boji koju najviše voli ili prema mirisnoj kombinaciji za koju mislite da bi ju oduševila. A uz parfem, dolazi i mali privjesak, sve skupa upakirano u zanimljivu limenku.

Cijena: oko 60 kuna

<< Arhiva >>