17

srijeda

kolovoz

2011

Herbal Essences

Duga i njegovana ženska kosa postala je jedan od simbola ženstvenosti. No, svaka djevojka i žena zna kako duga kosa zna raditi probleme. Malo je sretnih ženskih glava koje ne muče muku sa ispucalim vrhovima, neposlušnom kosom, kosom bez volumena, oštećenom ili suhom kosom, kosom koja sporo raste... Popis je dugačak i zato pronalazak savršenih preparata koji će odgovarati našoj kosi, ali i našem vlasištu može postati pravo mučenje. U traganju za savršenim proizvodima imajte na umu da ono što nekome odgovara, možda neće i vama (i obrnuto).



Herbal Essences je linija proizvoda za kosu koja je kod nas dugo bivala zanemarivana na policama, barem s moje strane. Možda zbog neprivlačne ambalaže, možda jer sam isprobavala neke razvikanije proizvode. Zatim su malo pokrenuli guzu, promijenili ambalažu, bacili poneku reklamu... i ja sam završila s njihovim proizvodima u rukama. Isprobala sam tek nekoliko njihovih proizvoda, ali su iza svih ostala samo lijepa sjećanja.

Hello hydration (plavo pakiranje)



Hello Hydration šampon, regenerator i maska koja se ispire duboko regeneriraju kosu svojim esencijalnim hidratizirajućim sastojcima, ostavljajući kosu svilenkastom, glatkom i podatnom. Formula s opojnim mirisom kokosa i orhideje.

Šampon: Meni jedan od najdražih - prodan već samim time što miriše na kokos (luda za kokosom!). Po meni, vrlo zahvalna formula - lijepo se pjeni na glavi, lijepo čisti vlasište, nisam imala problema sa iritacijom/prhuti/svrbežem, miris je ugodan i lako se ispire sa kose. Koliko mi se svidio govori činjenica da sam potrošila 2 bočice za redom, a ja sa jedna od onih koja ide od šampona do šampona kao pčela od cvijeta do cvijeta. Proizvod koji bih svakako preporučili, osobito ljubiteljima kokosa.

Regenerator: Za mene je ovo maleno čudo u bočici. Ne znam kako bih ovo bolje opisala, steknem dojam kao da mi kosa nabubri i puna je vode, kao ono kad se kuha tjestenina pa nabubri. A kosa je toliko meka i glatka, da je moram dirati čitavo vrijeme da se uvjerim u istinitost istog. Imam osjećaj kao da kosa upije tekućinu u sebe, a dok ispirem, da je jako nježna, glatka i mekana. Raj za raščešljavanje.

Maska: Jednako kao i regenerator, kosa je mekana i imam osjećaj da ju doista hidratizira. Lako se ispire, miriši po kokosu. Volim!

Preporučila bih sva 3 proizvoda iz kolekcije Hello hydration, osobito onima koji žele da im kosa bude hidratizirana i meka, a ako još volite miris kokosa - pun pogodak!


Break's over (ljubičasto pakiranje)



Breaks Over šampon, regenerator i intenzivna maska koja se ispire pomažu kod sprečavanja lomljenja kose i pucanja njezinih vrhova. Fomula s ekstraktima bisera, kokosa i manga.

Iako sam iz ove linije isprobala šampon, regenerator i masku, ovi proizvodi se nisu istaknuli po ničem posebno. Kosa je bila meka, radili su dobar posao oko pranja vlasišta, miris je ugodan, ali svejedno nisam bila ponukana kupiti dvaput. Za razliku od Hello hyration, koji mi je ostao u sjećanju kao zbilja odličan proizvod, ovo je proizvod za koji se sjećam da sam ga koristila, bio je ok i to je sve.


Uplifting Volume (narančasto pakiranje)



Uplifting Volume šampon i regenerator, s ekstraktima bijele nektarine i ruselije, odlikuje se laganim formulama za uklanjanje težine i regeneriranja za učinak raskošne, bujne kose.

Regenerator: Jedini proizvod iz ove linije koji sam isprobala ovog ljeta. Moj 2u1 šampon i regenerator nije radio ono za što je namijenjen, pa mi je kosa bila sva zapetljana i počupala bi pola dok bi je raščešljala. Za ovaj regenerator imam samo riječi hvale, u trenu je pomogao kosi, omekšao i otpetljao uz lagani citrusni miris (dominira miris nektarine). Miris se dosta dugo zadržao u kosi, a kosa je bila lagana i glatka, više nije bilo petljanja i čupanja čvorića.


Zaključno: Osobno mi se sviđaju ovi proizvodi, neki više, a neki manje. Preporučila bih da ih isprobate i donesete vlastiti zaključak. Meni je dovoljno to što me uvijek nanovo mame da im se vratim.

Jeste li isprobali koji Herbal Essences proizvod? Koji je vaš favorit?

<< Arhiva >>