12

petak

kolovoz

2011

Balea: nježna i meka stopala

Već neko vrijeme muku mučim sa svojim stopalima. Zadebljala i tvrda koža stvara se neprestano, a otkad su moja stopala uskočila u ljetnu obuću, koža je postala suha i počela se ljuskati i pucati. Kao rezultat toga dobila sa stopala koja nisu bila ni nježna i meka. Mjesečna manikura riješila bi problem tek na nekoliko dana, pa je njega kože stopala postala prijeko potrebna.

Iz navedenih razloga sam uvijek u potrazi za kvalitetnim proizvodima za stopala. I dosad sam isprobavala razne kreme za stopala, no većina njih me samo nepotrebno iznervirala, ostavljajući moja stopala tek trenutno zaglađenima i masnima. Mrzim osjećaj masnih i skliskih stopala, pa sam se ugodno iznenadila kad sam isprobala Baleinu kremu za stopala čija je svrha smanjiti tvrdu kožu na stopalima.

Image Hosted by ImageShack.us


Sada je koristim svaku večer prije spavanja. Krema ima blagi voćni citrusni miris, brzo se upija i ne ostavlja masne tragove. Nakon upotrebe koža više ne izgleda ljuskasto i vidno je omekšana. Ovo je proizvod koji bih svakako preporučila da isprobate. Krema sadrži ureu i alantoin.

Cijena: 15ak kn


Koja je vaša najdraža krema za njegu stopala?

<< Arhiva >>